Friday, November 9, 2012

Salam ... :)

Rase mcm dah lame sngt x update blog nie .. 
dah mcm2 sarang ade aku rase .. heheh  .. x tahu nak 
story ape .. cbe fikir sbntar ... hmmmm ..
haa .. certe pasal mimpi aku la .. hahah .. pasal si dia 
dan aku .. hmmm .. aku dah bnyk kali mmpi kau curang
lagi dan kau tnggl kan aku mcm mane kau pnh bwat
sblm .. aku harap bnde tu x pnh berlaku antre kte kan .. aku 
x mahu kau bwat mcm tu sbb skit sngat hati .. hmmm ..
bak kate org ala mmpi mainan tdo ,, hrp2 kate org
tu btol jgn la brlaku .. tpy kalau takdir dah tulis mcm tu 
aku trme dgn redha sbb dy mnentukan aku cme mrncang :(
tpy knpe la aku sllu mmpi mcm tu kalau 1 kaly x pe
nie dah 3 kali .. hmm :( tu je la kot aku nak cte ,,
sbnrnye ade lgi smbg cte tu pnjg mls nak ingt dah .. :(

i love u MSR 

No comments:

Post a Comment