Wednesday, March 27, 2013

Salam :)


Salam .. wahhh .. dah lame x update blog kan ?? dah berabok 
& bersawang blog aku nie .. hehehhe .. tiup kejap ... fuhhh3 ..
pertama bnde aku nak cakap ,, mulai 25.3.2012 aku 
dah x de ape2 hbngan dgn kau lagi .. kte msing2 mulekan hdop baru 
dan sndri kan ? heheh .. thanks sngt2 slme nie jge hbngan kte 
smpai 2 tahun ye .. kau jage aku & sbgai nye la ..
aku hargai sngt2 .. okey kte break disbbkan diri aku sndri kan ?
aku x kesah la smue tu dah lagipon kau dah hapy hdop
dgn si DIA kan ? x pe aku tumpang gmbira jgak tau ..
aku doakn korng bhgia smpai bile2 :) aku x kan 
pnah kcau hdop korng ,, jgn rsau .. persaan sdih 
tu ade tapy air mate aku x nak kluar lngsung time kau ckp
prkataan tu dkat aku .. aku pon x tahu knpe ..
maybe ade sbb kot air mate aku ssh nak kluar time kau ckap
mcm tu .. maaf sngat2 ye .. lagipon aku rase kau pon x sdih kan
sbb kau ckap sndri dkat aku .. thanks sngt2 ..
okey mulai skrg memory tntg kte aku mula pdm skit 
dmi sdkit dlm diri aku nie .. lagipon buat ape aku nak ingt smue 
tu sbb kau bkn ingt lagi pon tntg kite kan so x yah buang mse 
aku nak sdih , nak ingt memory tntg kte & sbgainye la .. :)
aku skrg gmbira je x sdih lngsung sbb kwn2 sntiase 
buat aku gmbira dan aku mula knl someone dgn lbih rapat 
dan lbih mndlm lagi .. lagipon kau ade pnggnti aku kan ?
so aku x perlu tnggu dri kau dah sbb kumbang bkn seekor dlm dunia 
nie haa .. hahahah .. klu kite ade jodoh jmpe la stu hri nnty 
klu x de x pe aku x brharp ape2 pon dkat dri kau .. hahahah :D
kedua aku nak cte .. mulai skrng aku dah bole lpekan tntg dri kau 
.. weee :D hapy sngat2 :D lps tu aku mle suke dkat someone nie
sbb dy pndai ambk hati aku dan mle mngajar aku ape itu 
erti ksbran .. heheh .. aku dah jrng untk marah2 dah sbb si 
someone yg aku suke tu yg ajar .. weee .. thanks sngt2 tau awak ..
harap2 awak bole ubah prngai saya jdy yg baek dan sbgainye la ..
hehehehh ... hmmm .. x tahu nak crte psal ape dah :D
akhir pesanan aku untuk kau aku doakn korng bhgie,, kekal
smpai ble2 & sbgainye la okey .. :D byeee2 .. salam :D


 

 

No comments:

Post a Comment