Thursday, August 16, 2012

(:

Sekejap jea mase berlalu kan ? tinggal lagi 1 hari jea nak raye ..
mase terlalu singkat sngt aku rase .. bulan ramadhan pon akan pergi ..
lpz raye nak SPM plak ,, perghhhh ... tkot sngat2 tau ,, 
raye tahun nie beraya dirumah baru ibuku .. weee (: tpy raye tahun nie 
x bole nak raya sakan mcm sblm2 nie sbb sbok dengan buku ,
nak SPM la kate kan ,, poyokan aku nie .. HAHA ..
malam raye mesty sbok tlg ibu bwat mcm2 ,, tu yg seronok tu ..
raye tahun nie pkai bju wane ungu & pink (: ..
sekiranye aku ade buat salah dgn korng aku mintak ampun
dan maaf dari hujung rmbt sehingga hujang kaky ..
aku harap korng maafkan la yea ,, raye nanty dtg la rumah 
aku sekirenye korng tahu ,, klu x thu x payah datang .. HAHAH :D
akhir kate2 dari saya 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN :D

No comments:

Post a Comment