Friday, May 17, 2013

Yeahhhhhhh :D

Salam .. nk crte sikit nie .. dy dah brbah mnjdy laen ..
x pe la aku x kesah asl kan dy rse bhgie .. aku pon dah mls
nak ade hbngan dgn dy .. klu bdak A nie nak dy kmbli
ambil la aku kasi sbb aku thu kau still tnggu si S nie .. cara dy layan
aku skrg pon dah laen ,, x pe .. :) kau ambil dy dan jge dy elok2 ..
hati aku dah bnyk terluke dgn dy ,, smpai dlm dri aku ade trtlis prkataan
bnci trhdap dy disbbkan prngai dy .. klu kau nak aku brbah kau 
cermin dlu diri kau tu .. bile org tnye aku psal kau msty aku
tbe2 jady mrh ,, aku pon x tahu knpe .. maaf kan aku yea kali nie 
aku ckap mcm nie .. skarang nie aku cume pikir pasal nak 
kejar cita2 aku jea .. aku akan cbe cntct W sekirenye aku ade
 free time :) jnjy antara kami ade prkataan "setia" dlam diri :) 
ape2 pon aku dah x ksah psal bdak S nie haa .. stop crte psal 
dy dah dlm hdop aku :) oke la .. bye2 .. salam :D

i love you A.A :)

No comments:

Post a Comment