Friday, May 10, 2013

:)

Salam .. now ,, aku dah pon jdy seorng pelajar semule 
setelah mndpt twran untk melanjutkan pelajaran .. alhamdulillah ..
aku bersyukur .. aku dapat twran ke form 6 tapi 
aku x pgi sbb aku lbih suke dgn bidang yg aku ambil skrng ni
iaitu FISIOTERAPY  .. aku harap pade suatu hari nnti aku dpat
mnjdi seorng pakar fisioterapy yg berjaya .. wahh ..
insyaallah .. lpas ni aku dah start blaja aku sntiasa jdy buzy ..
no facebook , no twitter  , no handphone  .. sampai si dia pon aku
x kan sempat nak lyn sbb blik kelas dah pnt .. so jdy mls nak 
lyn sape2 dah .. hehe .. ksian si dia aku kan =,= .. lagipon aku dgr
dia kate dia ade dpat twran tpy x tahu dy pgi ke x .. aku harap
dy pgi jgak spye dypon brjaye dlam hdop .. :) aku harap klu dy pgi 
dan msok dkat mane2 U pon dia tetap setia smpai bile2 ..
klu kau x setia jgak nak buat mcm mane kan .. x de jodoh la tu jwpnnye =,=
x pe aku redha klu itu jwpnnye .. heheh :) okey la ,, ape2pon
aku hapy dgn hidup aku sekarng nie .. byeee2 .. salam :D


No comments:

Post a Comment