Thursday, June 28, 2012

HAHAHAH !!







Hmmm .. smpai ble nak mcm nie ?? aku penat tau ,, kte baek , lpz tu kte 
gadoh blik kan ? hahaha .. aku nak sngat kte mcm dlu tpy aku rse mcm x de 
harapan nak mcm tu lgi kan ? x pe la aku redha .. aku akan 
sntiase gelak wlaupon dalam hati spe thu kan ? :D kenapa
la kau tnye aku msih syg dkt A nie ? mmg aku syg dy tpy dlu 
jea skrng nie aku syg dy sbgai seorng kwn jea .. 
knpe la kau susah nak pcye ? x pe la ,, ikot kau
la nak pikir ape pon,, aku x kesah .. tpy aku mintak maaf sngt2 sbb
aku mmg susah nak pcye dkt diri kau dah .. kau x yah thu la
knpe eh ? klu kau nak aku pcye dkat kau blik , kau cbe
la cari jalan untok aku pcye kan kau blik .. mmg sukar untok 
aku jdy munirah yang dlu ,, klu aku jdy munirah yg dlu kau x ske 
kan ? baek aku jdy munirah skrg .. aku x pcye kau x kesah 
klu munirah yg dlu ade .. HAHAHAHAH !! maaf kalau
kte gado aku x penah nanges dah malah aku gelak jea kan ?
HAHAHAH !! aku mmg nak nanges tpy aku
x nak kluar kan sbb aku kne mnjdy munirah yg kuat 
tempoh sgle cbran .. kalau kau nak pgi dkat kwn 
aku pon x pe ,, aku bg , aku rela .. aku akan sntiase snyum
ble tgk korng bhgie .. kalau aku ade pon korng mcm
x ske jea ,, lbh baek aku x de tros kan ?  x de la 
mnyshkan korng , bwat korng skit hati  , bwat kau 
sedih atau pe2 jea la :') maaf  kan aku yea kalau aku 
bwat salah dkat kau atau sllu bwat kau nanges :')


No comments:

Post a Comment